با پایان عملیات کندمان و انتقال برق به ساختمان جدید ولیعصر شهر اراک از خیابان امام خمینی اراک محدودیت ترافیکی هم پایان یافت.

سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی از پایان عملیات برق رسانی به ساختمان جدید ولیعصر شهر اراک و پایان محدودیت ترافیکی در شهر اراک خبر داد.

 با رسیدن ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر اراک به مرحله برقکاری عملیات کندمان و انتقال برق به این ساختمان از فاصله یک کیلومتری بیمارستان در خیابان امام خمینی اراک با حضور ادارات مرتبط به صورت ضربتی و در کمترین زمان ممکن اجرا شد.
 
 در این طرح چندین گروه با استفاده از ماشین‌آلات مخصوص، عملیات حفاری و کابل‌گذاری برای انتقال برق مورد نیاز بیمارستان حضرت ولیعصر از مسیر زمینی و هوایی را در یک عملیات مشترک انجام دادند. 

 این طرح با توجه به لزوم سرعت عمل و موقعیت و ترافیک مسیر (طول خیابان امام خمینی اراک) و مخاطرات ناشی از تلاقی با خطوط برق، گاز، آب و مخابرات اهمیت بالایی دارد.

مراحل مطالعات احداث بیمارستان جدید حضرت، ولی عصر (عج) از سال ۱۳۸۳ و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۷ آغاز شد و تکمیل آن جزو مطالبات جدی مردم و از اولویت‌های دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان است و در یک‌سال اخیر روند ساخت آن به صورت چند شیفته، شتاب گرفته است و به زودی بساط آن جمع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اراک هیچ وقت شهر نمیشه چه برسه کلان شهر کدوم مسول دلسوزی تا حالا برا اراک کارانجام داده مشکل اراک مرکز شهر هستش اون وقت هرچی بوجه داره صرف یه سری پل وزیرگذر بدردنخور میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بخدا مسئولین شهری اراک همگیشون باید برد شهرگردی ببینند چه شهرهای از ما جلو زده آند واقعا شهریت ندارد اراک دهات بزرگی شده است که با این ثروتی که در اراک جابه جا میشود باید به حال این شهر دلت سوخت